Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2009

Nouvelle Mosque?


- Νέος Ναός;

- Όχι. Συνέντευξη τύπου του κ. Μπους

8 σχόλια:

WOLF είπε...

Ο Θρίαμβος του δικαιώματος της ελεύθερης έκφρασης έχει φωληάσει σε αυτό εδώ το Ιστολόγιο.Κάθε πέρασμα απο τούτη τη γειτονιά σου αφήνει έκδηλα τα ίχνη του.Χιλιάδες καρφίτσες σου μπήγονται στην σκέψη και σε ξυπνούν απο τον λήθαργο.
Ελπίζω να αποτελέσει εφόδιο για το σύγχρονο οπλοστάσιο κάθε ενεργού συμπολίτη αυτή η επίπονη και ανιδιοτελής προσπάθεια του εκδότη του.Ευχαριστούμε πολύ.
υ.γ:
Οι αναφορές για το προσωπικό μου προφίλ είναι υπερβολικές.Είμαι τυχερός που απολαμβάνω τέτοιας ποιοτικής εκτίμησης όμως.
Ευχαριστώ πολύ εκλεκτέ συνοδοιπόρε.
Με άπειρη εκτίμηση,
Δημήτρης Γονιδάκης

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό! Και τα άρθρα σου είναι απίστευτα γενικότερα. Με ανυπομονησία περιμένω τις νέες σου δημοσιεύσεις :-)

Ανώνυμος είπε...

Διαβάζοντας τώρα τον προλαλήσαντα διαπιστώνω οτι ήμουν μάλλον φειδωλός, οπότε θα σου πώ κι εγώ αυτά που πραγματικά σκέφτηκα όταν ανακάλυψα το blog σου:
εδώ έχουμε μια τεραστίων διαστάσεων προσπάθεια, μια εντυπωσιακά βαθιά έρευνα άριστα τεκμηριωμένη. ρίχνεις φώς σε πράγματα που ούτε θα είχαμε σκεφτεί να ψάξουμε και το κάνεις με μοναδική ζωντάνια. πραγματικά αποπνέει επαναστατικότητα και δύναμη.
Ευχαριστώ πολύ κι εγώ

Ανώνυμος είπε...

συμφωνω με τους προηγουμενους
μακαρι να βρισκεις χρονο να μας ενημερωνεις καθημερινα εστω και για καποια θεματα που για καποιους ειναι πολυ κοινα
δεν ειμαστε ολοι στο ιδιο επιπεδο γνωσης οικονομικων
ανακαλυψα προσφατα το blog και εχω αρχισει να διαβαζω προς τα πισω οταν βρισκω χρονο
ειμαι ασχετος περι των οικονομικων και δεν σου κρυβω οτι σου χρωστω ευγνωμοσυνη γιατι επι τελους αρχιζω να βαζω καποια πραγματα σε σειρα στο μυαλο μου αλλα εχω ακομα πολυ δρομο γι΄αυτο συνεχισε οσο μπορεις αυτη την κοινωνικη παροχη
............
οχι για μενα ..................
για την φουκαριαρα την μανα μου

keep walking

grsail είπε...

Ναι, όπως το είπε ο τελευταίος φίλος, εδώ πρόκειται για ... κοινωνική παροχή :-)

Μπράβο

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ......ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΑ ΗΞΕΡΑ ??? ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΞΕΣΤΡΑΒΩΝΕΙΣ (ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ !!!!) ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ DIMIGON ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ (ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ !!!!).

A7PILOT

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα και Καλή Χρονιά !
Σε ευχαριστώ για την έγκυρη ενημέρωση που προσφέρεις.
Μια παράκληση : αύξησε το μέγεθος των στοιχείων (γραμμάτων-αριθμών). Είναι μικρά.
Η ανάγνωση γίνεται εξαιρετικά κουραστική, λόγω της προσπάθειας των ματιών για σύγκλιση
[http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=75634312]

Προφήτης

Ανώνυμος είπε...

@ Ανώνυμο από πάνω.

Αν έχεις firefox, πάτα Ctrl και το πλήκτρο "+", κι οι γραμματοσειρές θα μεγαλώσουν.


Με τη σειρά μου να πω κι εγώ ένα μεγάλο ευχαριστώ στον οικοδεσπότη μπλόγκερ. Κάθε μέρα μπαίνω ελπίζοντας σε μία καινούρια ανάρτηση.